به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در هجدهمین نشست ستاد انتخابات استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: براساس ارزیابی های وزارت کشور، قزوین از زیرساخت های ارتباطی مناسبی برای برگزاری انتخابات برخوردار است و در این خصوص مشکل خاصی نداریم.
این مسئول اظهار کرد: قزوین از استان های پیشرو در برخورداری از زیرساخت های ارتباطی برای برگزاری انتخابات می باشد.
وی اضافه کرد: تقویت زیرساخت های ارتباطی و پوشش آنتن دهی شعب اخذ رای در مناطق و نواحی مختلف باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد و بر این اساس باید مشکل پوشش نداشتن بخش محدودی از شعب در سطح روستاهای استان نیز مرتفع شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی براساس قانون موظف به همکاری لازم با ستاد انتخابات هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در سایه همکاری دستگاه های اجرایی باید بستر حضور و مشارکت حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم کنیم به گونه ای که شاهد درخشش قزوین در این حوزه در سطح کشور باشیم.
در این نشست مقرر شد، نقاط مشکل دار از نظر آنتن دهی و فاقد پوشش شبکه ارتباطی شناسایی و هرچه سریع تر نسبت به رفع آن اقدام شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
6104*3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.