به گزارش ایرنا، حسین تیموری سه شنبه شب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین افزود: 49 درصد تسهیلات ارایه شده این صندوق مربوط به بخش صنعت، 34 درصد کشاورزی و 17 درصد نیز به حوزه خدمات اختصاص داشته است.
وی در خصوص میزان پرداخت تسهیلات این صندوق به بخش ورزش نیز گفت: در سال قبل 12 فقره تسهیلات برای توسعه و ایجاد باشگاه های ورزشی به متقاضیان پرداخت کردیم که با این اقدام زمینه ایجاد 70 شغل فراهم شد.
تیموری همچنین به تسهیلات این صندوق برای جوانان نخبه و محققان و دانش پژوهان جوان اشاره کرد و گفت: در همین راستا پارسال به 40 درصد فعالان مستقر در پارک علم و فناوری کمک های مالی کردیم.
این مسئول اظهار کرد: در سال قبل همچنین مقرر شد به 100 نفر برای کمک به توسعه گردشگری در مجموع به میزان 20 میلیارد ریال تسهیلات بدهیم که این کار محقق شد.
تیموری یادآور شد: از سال 92 تا 95 به طور مجموع 110 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج از طریق صندوق کارآفرینی امید به جوانان استان پرداخت شده است که سهم سال گذشته از این رقم 40 میلیارد ریال بود.
وی اظهار کرد: پارسال نخستین استانی بودیم که در نیمه نخست سال همه اعتبارات در نظرگرفته شده مربوط به تسهیلات ازدواج را به متقاضیان پرداخت کردیم.
تیموری در خصوص تسهیلات مربوط به نامه های ریاست جمهوری نیز گفت: 17 هزار نامه در این رابطه به این صندوق ارجاع شد که در این خصوص برای سال قبل 55 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شد و سایر درخواست ها نیز برای امسال در نوبت بررسی و اعطای تسهیلات می باشند.
6104* 3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.