غلامرضا حقایق‌پور دوشنبه شب به مناسبت روز جانباز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جانبازان یادگاران اسلام و انقلابند،افزود: جانبازان جلوه های ایثار، نمادهای استقامت و صبر هستند تا ما جلوه عملی این مفاهیم را درک کنیم.
وی اظهار کرد: جانبازان الگوی بارز ایثار و از خودگذشتگی هستند که در این راستا باید قشرهای مختلف جامعه در الگوگیری از روحیه ایثارگری آنان مصمم‌تر باشند.
حقایق پور با اشاره به اینکه جانبازان در هشت سال دفاع مقدس با داشتن روحیه جانبازی توانستند شجاعانه در برابر دشمنان مبارزه کنند، اظهار داشت: امروز هم آحاد جامعه با بهره‌گیری از این روحیه می‌توانند فتنه‌های دشمنان را خنثی سازند.
این مسئول ادامه داد: جانبازان با حضور ارزشمند خود در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول دفاع مقدس برگ زرینی را از خود به ثبت رسانده اند که همیشه جاویدان باقی خواهد ماند.
حقایق پور با اشاره به اینکه جانبازان و خانواده های شهدا حق بزرگی بر گردن این ملت دارند، افزود: بر ماست که همواره قدردان زحمات و ایثار این قشر باشیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر تکریم جانبازان از سوی اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: برای حل مسائل و مشکلات این قشر فداکار همواره عزم جدی داشته و خواهیم داشت.
چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز نام گذاری شده است.
استان قزوین دارای سه هزار شهید و 6 هزار و 700 جانباز می باشد.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.