به گزارش ایرنا، کامران لشگری روز دوشنبه در دومین نشست بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی در سال جاری افزود: با بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات، به واحدهای تولیدی منتظر دریافت وام برای رسیدن زودتر به نقدینگی مورد نیاز کمک می کنیم.
لشگری اظهار کرد: در این نشست ها درخواست واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات که در مرحله عقد قرار داد با بانک عامل قرار دارند و همچنین مصوباتی که در مرحله ارجاع به بانک عامل رد شده باشد با حضور متقاضی و نماینده بانک عامل بررسی می شوند تا با یافتن راه حل قانونی شرایط پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی فراهم شود.
وی اظهار داشت: تامین منابع مالی و فعال سازی ظرفیت واقعی واحدهای تولیدی باعث ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید خواهد شد بنابراین با توجه به نقش مستقیم بخش تولید در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال، لازم است بانک های عامل نقش موثرتری را در تامین منابع مالی واحد های تولیدی ایفا کنند.
این مسئول اضافه کرد: در سال گذشته اقدام های موثری در راستای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحد های تولیدی توسط بانک های استان انجام شد که امیدواریم این روند در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
در این نشست، پرونده های ارسالی مربوط به بانک های صادرات، صنعت و معدن، سپه و ملت با حضور واحد متقاضی تسهیلات و نماینده عالی بانک عامل بررسی شد.
در سال گذشته یک هزار و 11 طرح و واحد تولیدی در قالب طرح رونق تولید از بانک های استان تسهیلات دریافت کردند.
استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.