اعظم مجیدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهارمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام افسانه از ابتدای اردیبهشت ماه به میزبانی شهر سلانگور این کشور برگزار شد.
وی با بیان اینکه تیم منتخب سبک وادوریو ایران با 37 ورزشکار عازم این کشور شد،اضافه کرد: این رقابت ها در تمام رده های سنی مردان و زنان و در 2 بخش کاتا (نمایش و اجرای فرم) و کومیته (مبارزه) تیمی و انفرادی برگزار شد.
این مسئول ادامه داد: تیم منتخب وادوریو استان قزوین نیز متشکل از مریم چمانی ،سیده نرگس میرعباسی،هانیه باقری،ستایش شعبانی ، آرنیکا سلیمانی نژاد ، ابراهیم صمصامی و محمدرضا شجاع به این رقابت ها اعزام شده بودند و بخشی از نمایندگان ایران در این مسابقات را تشکیل می دادند.
مجیدپور با اشاره به نشان های کسب شده در این رقابت ها توسط رزمی کاران قزوینی، افزود: آرنیکا سلیمانی نژاد در رده نونهالان در بخش کومیته انفرادی و تیمی به یک نشان طلا و یک برنز و هانیه باقری و ستایش شعبانی در رده نوجوانان در بخش کومیته انفرادی و تیمی به ترتیب هر کدام به یک نشان طلا دست یافتند.
وی افزود:در رده بزرگسالان نیز مریم چمانی و سیده نرگس میرعباسی در کومیته انفرادی هر کدام به یک نشان برنز دست یافتند.
این مسئول ورزشی به نتایج 2 کاراته کای مرد قزوینی حاضر در این مسابقات نیز اشاره کرد و افزود: در بخش مردان این مسابقات نیز ابراهیم صمصامی در کومیته انفرادی و تیمی به نشان برنز و طلا و محمدرضا شجاع در کومیته انفرادی و تیمی به یک نشان نقره و طلا دست یافتند.
مسابقات بین المللی کاراته سبک وادوریو با شرکت 700 ورزشکار به میزبانی مالزی در حال پیگیری است.
تیم کاراته ایران با کسب ١٢ نشان طلا ،١١نقره و ١٣ برنز به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.