به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: از زمان تشکیل سپاه استکبار و دشمنان در پی برهم زدن انقلاب نوپا بودند و این مهم در حالی است که سپاه توانست با اقتدار در مقابل قائله‌های بعد از انقلاب ایستادگی کند.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی سپاه پاسداران پاسداشت دستاوردهای انقلاب و نظام بوده که در این زمینه تا به امروز سپاه تمامی تلاش خود را انجام داده است.

حیدری عنوان کرد: سپاه در طول انقلاب اسلامی در زمینه‌های سازندگی از جمله سدسازی، طرح‌های کشاورزی و اقتصادی اقدامات ویژه‌ای انجام داده و قرارگاه خاتم در پروژه‌های مهم در قطب اصلی اقتصاد مقاومتی نقش ویژه‌ای دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: سپاه در دفاع مسلحانه از انقلاب از پیش از انقلاب تاکنون و دفاع از آرمان‌های نظام در خارج از مرزها در بحث سوریه، عراق و یمن در تلاش بوده و اقدامات جدی انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: سپاه در عرصه‌های علمی، اقتصادی، دفاعی و فرهنگی سپاه نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند و امروزه شاهد این هستیم که  در زمینه صنعت موشکی، پهپادها و سلاح‌های پیشرفته پیشرفت قابل قبولی را داشته‌ایم.

حیدری گفت: دشمنان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، نظامی، فرهنگی و غیره علیه ایران توطئه دارند ولی این توطئه‌ها در زمینه نظامی کارساز نبوده و در زمینه فرهنگی و اقتصادی هم باید با هوشیاری بیشتری اقدامات مناسب را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه آستانه انتخابات دشمنان در پی ضربه زدن به نظام هستند ادامه داد: مردم با حضور حداکثری از عوامل اساسی و اقتدار کشور دفاع کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبند و مانند همیشه دشمنان را زا برنامه‌های خود مایوس کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین اصول و اهداف انقلاب اسلامی، گفت: گفتمان‌سازی فرمایشات رهبری در دستور کار اصحاب رسانه قرار گیرد و اصحاب رسانه برای عملیاتی شدن این منویات اقدامات لازم را انجام دهند.

حیدری با اشاره به اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در اولویت برنامه‌های رئیس جمهور آینده قرار گیرد، افزود: دشمنان در پی انتخاب شخص موردنظر و نفوذ در کشور هستند که مردم در این زمینه باید آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در پی برنامه سپاه‌هراسی هستند، عنوان کرد: سپاه طرفدار حزب و جناحی نیست تنها بر موضوع انقلابی‌گری تاکید دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625497
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.