به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار مهدی محمودی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین گشت زنی در آزاد راه قزوین- کرج یک دستگاه اتوبوس "اسکانیا" را جهت بازرسی در عوارضی متوقف کردند. 

وی ادامه داد: ماموران یگان امداد در بازدید از اتوبوس به یک مسافر مشکوک و در بررسی از کیف همراه وی تعداد یک هزار و 599 برگ 100 دلاری، تعداد 130 برگ 100،50،20، پنج و یک ماناتی آذربایجان، 60 برگ 50 لیری، 20 برگ 100 لیری ترکیه کشف  و متهم دستگیر شد. 

سردار محمودی با اشاره به ارزش 6 میلیارد و 110 میلیون ریالی ارز کشف شده تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

کالای قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در قزوین کشف شد

سرهنگ آرش مرادی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا حین گشت زنی در عوارضی شماره 3 آزاد راه زنجان - قزوین به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و دستور ایست صادر کردند. 

وی افزود: پس از توقف خودرو ، در بازرسی ماموران تعداد 780 ثوب بلوز زنانه قاچاق کشف شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ارزش ریالی کالای قاچاق خارجی مکشوفه را حدود 200 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند و در صورت داشتن پیشنهاد و انتقاد از عملکرد پلیس با سامانه 197 در میان بگذارند.

مزاحم تلگرامی در قزوین دستگیر شد

سرهنگ فخرالدین توکلی اظهار داشت: خانمی با ارائه شکایت به پلیس فتا از فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام‌های غیراخلاقی برای وی ایجاد مزاحمت کرده ، خواستار پیگیری موضوع شد. 

وی ادامه داد: با اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت. 

سرهنگ توکلی افزود: متهم با حضور در پلیس فتا و مشاهده مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب جرم، اختلاف با شاکی و قصد انتقام جویی از وی بیان کرد. 

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: هرگونه فحاشی، تهدید، ایجاد مزاحمت از طریق ارسال پیام و محتوای مستهجن و ... برابر قانون جرم بوده و در صورت پیگیری از سوی شاکی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. 

سرهنگ توکلی تصریح کرد: شهروندان در صورت دریافت پیام‌های تهدید آمیز و... مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و شماره تلفن 0282183654 به پلیس فتا گزارش و از راهنمایی کارشناسان این پلیس استفاده کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622059
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.