مریم بهروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آخرین تصاویر ماهواره ای و نقشه های پیش یابی، امروز جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم است اما فردا چهارشنبه با توجه به گذر متناوب امواج ناپایدار ناشی از یک سامانه بارشی از منطقه، افزایش ابر، وزش بادهای لحظه ای شدید و در بعضی ساعات بارش های رگباری گاهی همراه با رعد و برق برای آسمان استان پیش بینی می شود.
وی در ادامه یادآور شد: با توجه به فصل بهار و رگباری بودن بارش ها در برخی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و همچنین به دلیل وجود سرعت وزش بادهای لحظه ای شدید، احتمال خسارت به تاسیسات وجود دارد.
کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: برای روز پایانی هفته نیز جوی نسبتا پایدار بر منطقه پیش بینی می شود.
بهروزی به کمینه و بیشینه دمای شهرهای استان قزوین ظرف 24 ساعت گذشته نیز اشاره کرد و گفت: آوج با چهار درجه سانتیگراد و رازمیان با 27 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرهای استان در مدت یاد شده بودند.
این کارشناس هواشناسی استان قزوین همچنین یادآور شد: دمای شهر قزوین نیز در مدت یاد شده بین هشت تا 23 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
6104* 3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.