به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، "علی فرخزاد"در همایش سراسری دهیاران و توسعه کارآفرینی که در سالن تربیت معلم قزوین برگزار شد اظهار داشت: از سال 82 تا 92 از محل ارزش افزوده حدود 79 میلیارد تومان به دهیاری ها پرداخت شد که در دولت یازدهم این میزان به 160 میلیارد تومان رسید.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: روستاها ظرفیت‌های ارزشمندی دارند که با محور قرار دادن برخی موارد مانند گردشگری می توانند به توسعه و رونق اقتصادی روستا کمک کنند.

وی بیان کرد: اقدامات ارزشمند زیادی برای محرومیت‌زدایی در روستاها صورت گرفته اما کافی نیست و باید تلاش شود اقتصاد روستا و درآمدزایی هم در اولویت برنامه‌های ما باشد تا به تولید و اشتغال منجر شود.

فرخزاد یادآورشد: با توجه به شعار سال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده لازم است در مسیر توسعه روستاها تلاش کنیم و با مشارکت مردم در مسیر رونق اقتصادی گام برداریم.

وی اضافه کرد: فعال شدن دهیاران و بخشداران برای شناسایی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در روستاها می‌تواند در اقتصاد روستا نقش مهمی ایفا کرده و این ظرفیت ها را شکوفا کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تولیدات روستایی بویژه در حوزه صنایع دستی باید محلی برای عرضه داشته باشد که از دهیاران انتظار داریم در این زمینه نیز فعالیت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619237
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.