به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، خسرو فرحی عصر امروز در همایش دهیاری‌ها و توسعه کارآفرینی که در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: پست بانک ایران سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری در کشور پرداخت کرده ‌که سبب ایجاد هزاران شغل در شهرها و روستاهای کشور شده است.

وی افزود: در حال حاضر روستائیان استان قزوین دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی هستند که با هماهنگی‌های انجام شده پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به این افراد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل پست بانک کشور خاطرنشان کرد: استانداری قزوین با تمام انرژی همراه با ماست تا بتوانیم به روستائیان کارآفرین و اشتغالزا تسهیلات پرداخت شود.

فرحی گفت: سال گذشته به برکت همین تسهیلات کارآفرینی در روستاهای زیادی از کشور بیش از 75 هزار شغل ایجاد شده ‌و که همین مسئله جای خوشحالی برای ما دارد و امیدواریم بتوانیم در سال پیش رو نیز با ادامه این روند سبب ایجاد اشتغال در روستاها و اطاعت از رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری باشیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 2 میلیون و 500 هزار تراکنش در پست بانک ایران در روز انجام می‌شود و همین مسئله نشان از دسترسی روستائیان به این شبکه بانکی است.

مدیرعامل پست بانک ایران بیان کرد: امروز بیش از 12 هزار باجه پست بانک در روستاهای کشور دایر شده است و به روستائیان خدمات بانکی ارائه می‌کند و خرسندیم که بیان کنیم در سال جدید به دنبال افزایش جدی این رقم و افزایش دسترسی روستائیان به این خدمات خواهیم بود.

فرحی گفت: بیش از 1 هزار دستگاه ATM در روستاهای سراسر کشور نصب خواهد شد تا افراد در روستاها بتوانند به راحتی از خدمات مورد نیاز بانکی بهره بگیرند.

وی همچنین بیان کرد: سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای ما سالی جدی و پرکار خواهد بود و با استفاده از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای رسیدن به این اهداف با جدیت تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618941
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.