به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی با بیان این مطلب افزود: مرغ منجمد در بازار قزوین هر کیلو گرم 56 هزار ریال در بازار عرضه می شود.
وی توضیح داد: تعاونی ها، مراکز فروش و فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان می توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام به اندازه نیاز خود این محصول را خریداری کرده و توزیع نمایند.
به گفته معاون اقتصادی استاندار قزوین، اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مکلف به نظارت بر توزیع مرغ و میوه هستند و با سودجویان در این زمینه برخورد خواهد شد.
حبیبی در خصوص توزیع میوه در غرفه های سطح استان نیز گفت: میوه به اندازه کافی در سردخانه ها موجود است و تا اطلاع ثانوی با قیمت تعادلی و مصوب در مراکز پیش بینی شده توزیع می شود.
وی در پایان گفت: هیچ محدودیتی در تامین و عرضه میوه وجود ندارد و برای ماه مبارک رمضان نیز پیش بینی های لازم در خصوص عرضه مناسب میوه و گوشت سفید و قرمز صورت گرفته و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد .
برای تنظیم بازار در ایام عید نوروز 96 و برای رفاه حال مردم، یک هزار و 500 تن پرتقال و سیب، ۲۰۰ تن شکر، یک هزار و 200 تن برنج وارداتی، ۲۰۰ تن مرغ منجمد و همچنین گوشت منجمد به میزان کافی در بین شهروندان استان توزیع شد.
6101* 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.