به گزارش جمعه شب ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در آئین هفتمین روز درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در استان که در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار شد،افزود: تمام دغدغه آیت الله باریک بین در طول عمر بابرکت خود صرف رسیدگی به محرومان و خدمت به آنها شد.
وی در ادامه پایداری و استقامت را یکی از علائم و نشانه های عالمان ربانی یاد کرد و گفت: ترس، طمع، حیله و نیرنگ نمی تواند نظر عالمان دینی را تحت هیچ شرایطی از خداوند تغییر دهد و در هر شرایطی نیز کلام الهی از زبان آنها نخواهد افتاد.
به گفته وی، واهمه داشتن از خداوند، وابسته و دلبسته بودن به او، مبلغ بودن و اجرای رسالت های الهی از دیگر ویژگی ها و نشانه های عالمان دینی است.
امام جمعه قزوین اضافه کرد: عالمان ربانی آنهایی هستند که در همه فرصت ها تنها می خواهند رسالت های الهی را به اجرا در بیاورند تا بتوانند پایه های دین را محکم تر کنند.
در آئین هفتمین روز درگذشت آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،مدیران دستگاه های اجرایی و جمع کثیری از مردم قزوین حضور داشتند.
آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق قزوین 19 فروردین ماه جاری به علت بیماری و کهولت سن در 87 سالگی به دیار باقی شتافت.
8054* 3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.