به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: مراسم پرفیض اعتکاف همچون هر سال باشکوه در استان قزوین برگزار شد و خوشبختانه جوانان استقبال خوبی داشتند. اعتکاف فرصتی مناسب برای تهذیب نفس و تقویت روحیه بندگی بوده که فضائل این ایام با برکت باید برای جوانان بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به فضایل اخلاقی مرحوم آیت‌الله باریک‌بین خاطرنشان کرد: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین عالمی مبارز و ولایی بود به طوری که تمام عمر خود را در خدمت اسلام و نظام صرف کرد. یاری رساندن به نیازمندان از دغدغه‌های جدی آیت‌الله باریک‌بین بود که در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و همواره تابع ولی فقیه و ولایت بود.

امام جمعه قزوین با بیان این مطلب که آیت‌الله باریک‌بین نقش بسزایی در احیای حوزه‌های علمیه داشت، ادامه داد: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در راستای توسعه حوزه‌های علمیه فعالیت‌های بسیاری داشته و زمینه نشر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب را فراهم کرد.

وی بیان کرد: منافقان با ترفندهای مختلف همواره در پی آسیب رساندن به نظام و انقلاب بوده‌اند اما با درایت مقام معظم رهبری و مسئولان و همچنین تبعیت و هوشیاری مردم هیچ‌گاه به اهداف خود دست نیافته‌اند.

عابدینی عنوان کرد: مردم باید نسبت به رفتار منافقانه برخی افراد که ادعای تبعیت از ولایت فقیه را داشته، آگاه و هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: عده‌ای نیز ادعای رفع مشکلات در 100 روز را داشتند که مردم حاصل این سخنان را درک کرده و باید آگاهانه عمل کنند این در حالی است که خداوند منافقان را با دست خودشان رسوا خواهد کرد.

امام جمعه قزوین با اشاره به روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مقتدرانه در مقابل مستکبران ایستاده و از مردم مظلوم دفاع می‌کند که این اقتدار حاصل جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و جوانان انقلاب است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615666
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.