به گزارش ایرنا علی فرخزاد روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس بین المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی افزود: این اجلاس بهترین فرصت برای شناساندن شهر قزوین به میهمانان داخلی و خارجی می باشد و ما باید تمام تلاش خود را در این جهت به کار بندیم.
وی اظهارکرد: باید با همه توان تلاش کنیم تا اجلاس مجمع جهانی شهر اسلامی که با محوریت قزوین شکل گرفته به خوبی برگزار گردد چرا که سابقه تاریخی و زمینه های گردشگری این شهر در میان 50 شهر اول دنیا قرار دارد.
این مقام مسئول گفت: با توجه به برگزاری این اجلاس و سفر میهمانان داخلی و خارجی به شهر، می توان زمینه تحقق شعار امسال با عنوان تولید و اشتغال را با محوریت صنعت گردشگری پیگیری کرد.
فرخزاد اظهار داشت: برای برگزاری این اجلاس از تمام دستگاه های ذیربط انتظار می رود که تمام همت و کوشش خود را به کار بندند تا بتوانیم با پذیرایی درست، معرف خوبی برای این شهر کهن در عرصه بین المللی و داخلی باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد: مسائل مربوط به کیفیت پذیرایی و تشریفات، جابجایی و انتقال میهمانان، تامین امنیت و برگزاری اجلاس بسیار مهم است و هیچگونه قصور و کوتاهی در این مورد پذیرفتی نیست، چرا که این رویداد بهترین فرصت طلایی برای معرفی شهر مینودری قزوین است.
فرخزاد اضافه کرد: 500 میهمان خارجی شامل سفرا و شهرداران 10 کشور اسلامی جهان و 40 میهمان و شخصیت برجسته و شهرداران شهرهای داخلی بالای 50 هزار نفر جمعیت، به همراه روسای شوراهای اسلامی نیز در این اجلاس شرکت خواهند کرد.
فرخزاد در پایان جلسه اظهار داشت: با توجه به سابقه فرهنگی و تاریخی قزوین و همچنین وجود اماکن مذهبی، باید بتوانیم ظرفیت های استان را به میهمانان بشناسانیم، لذا بهترین راه برای صیانت از این مهم، استفاده بیش از پیش از نمادهای تاریخی و مذهبی در سطح شهر قزوین و همچنین بهسازی معابر ورودی و خروجی شهر برای پذیرایی از میهمانان می باشد.
6104/ 6128 *خبرنگار: ناصر نیلی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.