به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی در نشست شورای اداری که روز سه شنبه در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: هدف ستاد تنظیم بازار کنترل، رصد و پایش بازار است و باید یادآور شد که دولت علاقه ای به مداخله در بازار ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: این ستاد با هدف تامین 12 قلم کالای اساسی و مورد نیاز مردم، بازار را مورد نظارت و کنترل قرار می دهد.
وی در ادامه با اشاره به سرمازدگی پرتقال شمال و گرانی قیمت پرتقال جنوب در سال گذشته، افزود: با توجه به این موضوع دولت مجبور شد یک هزار و 410 تن پرتقال به قیمت هر کیلو 39 هزار ریال و 500 تن سیب به قیمت هر کیلو 35 هزار ریال را وارد کند تا میوه نوروز مردم به راحتی تامین شود و در همین رابطه توزیع میوه با قیمت مصوب در 75 غرفه در استان از 27 اسفند آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.
حبیبی اضافه کرد: برای تامین گوشت سفید شهروندان استان در نوروز امسال یک هزار تن مرغ گرم با قیمت هرکیلو 72 تا 75 هزار ریال و مرغ منجمد با قیمت هرکیلو 55 هزار ریال وارد بازار شد که در نتیجه شاهد کاهش قیمت این محصول برخلاف آخر سال 95 بودیم.
وی اضافه کرد: در این ایام همچنین توزیع یک هزار و 150 تن برنج با قیمت 22 هزار تا 32 هزار ریال و 200 تن شکر به منظور تامین نیازهای شهروندان بودیم.
این مسئول در پایان گفت: برپایی نمایشگاه های بهاره با 25 درصد تخفیف نیز نقش مهمی را در ایجاد بازار بدون التهاب در استان در ایام یاد شده ایفا کرد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.