سرهنگ نصرالله بیگلری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود آغاز بازگشت مسافران نوروزی، تردد در سطح تمامی آزادراه های استان قزوین و همچنین جاده های اصلی به شکل روان و عادی جریان دارد.
وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال قبل شاهد رشد 20 درصدی تردد خودرو در راه های استان بوده ایم، اظهار کرد: با این وجود خوشبختانه در این مدت با کاهش 19 درصدی سوانح مواجه شده ایم.
رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه از رانندگان خواست تا در مسیر بازگشت بدون عجله رانندگی کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی در نخستین توقفگاه کنار جاده ای ایستاده و استراحت لازم را داشته باشند و سپس به ادامه مسیر بپردازند.
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به حضور 87 تیم گشت پلیس و آماده باش 250 نیروی پلیس و استقرار هفت ایستگاه پلیس و هفت پاسگاه انتظامی در طول تعطیلات نوروزی برای ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران در این استان، از شهروندان خواست تا در طول سفر با عوامل نیروی انتظامی مستقر در جاده ها همکاری داشته باشند.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه می باشد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و سایر راه های فرعی و روستایی است.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.