مریم بهروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی، برای امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر با توجه به گذر امواج ناپایدار، افزایش ابر و در پاره ای از مناطق رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش رو خواهیم داشت.
بهروزی همچنین یادآور شد: از اواخر وقت جمعه این هفته تا صبح دوشنبه منطقه به طور متناوب تحت تاثیر سامانه بارشی فعال قرار دارد.
وی با اشاره به عمده فعالیت این سامانه بارشی از روز شنبه هفته آینده،افزود: از اواخر وقت شنبه این سامانه بارشی با جریانات سرد شمالی همراه می شود که کاهش دما، وزش بادهای شدید و در مناطق کوهستانی بارش برف، پدیده مه و احتمال کولاک را به همراه خواهد داشت.
این کارشناس هواشناسی، گرم ترین شهرهای استان قزوین در شبانه روز گذشته را رازمیان از توابع رودبار الموت غربی و آبیک با 21 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: همچنین در این مدت آوج با 1 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.
وی در پایان یادآور شد: دمای شهر قزوین نیز در این مدت بین 5 تا 18 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
6104* 3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشاردهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.