استاندار قزوین گفت: تاکنون 700 واحد تولیدی در استان قزوین با اختصاص وام فعال و 12 هزار شغل از این طریق ایجاد شده و براساس برنامه تا پایان سال جاری این رقم به 20 هزار شغل خواهد رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی اظهار داشت: امنیت، آسایش و اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و بسیجیان مخلص هستیم و باید از این میراث ارزشمند به نحو شایسته حفظ و حراست کنیم.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین هدیه که به ملت ایران داده شده است، عنوان کرد: نعمت و برکت انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین هدیه به مردم ایران بوده که با رهبری حضرت امام خمینی‌(ره) توانستیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در برابر دشمنان پیروز و سربلند شویم .

استاندار قزوین افزود: در جامعه امروز بسیج توانسته با درایت و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌های مختلف در مسیر سعادت و بالندگی گام بردارد .

همتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید مسئولان جامعه با روحیه بسیجی تلاش کنند و در راستای رفع مشکلات و مسائل جامعه گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از برجام در استان قزوین 451 میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده و باید از این سرمایه‌گذاری در تمام ظرفیت‌های بین‌المللی و داخلی در توسعه این استان به ویژه درحوزه اقتصاد بهره‌مند و استفاده کنیم .

استاندار قزوین یادآور شد: اولویت دولت یازدهم در تخصیص بودجه در حوزه دفاعی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، بهداشت و درمان و طرح سلامت است .

همتی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین برای حل بحران آب توانسته‌ایم موافقت انتقال آب طالقان را بگیریم که برای اجرای این پروژه به بخش خصوصی اعتباری بیش از 700 میلیارد تومان داده شده که با اجرای این پروژه و انتقال آب به این استان 14 شهر و 200 روستا از کمبود آب رهایی می‌یابد .

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 700 واحد تولیدی در استان قزوین با اختصاص وام فعال و 12 هزار شغل هم ایجاد شده است و این رقم تا پایان سال جاری به 20 هزار شغل خواهد رسید .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.