به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با راه اندازی واحدهای تولیدی مربوط به صنعتگران و سرمایه گذاران یاد شده، زمینه اشتغال 2 هزار و 606 نفر فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، سرمایه گذاری پیش بینی شده در واحدهای تولیدی مربوط به این 67 صنعتگر و سرمایه گذار را 11 هزار و 381 میلیارد ریال عنوان کرد.
این مسئول همچنین از جذب مستقیم سه سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان در سال گذشته خبر داد و در پایان گفت: علاوه بر این، چند سرمایه گذار خارجی نیز به صورت مشارکتی با صنعتگران داخلی شروع به احداث واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین کرده اند.
وی همچنین یادآور شد: 70 هکتار از اراضی صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته به گروه های متقاضی سرمایه گذاری واگذار شد که نسبت به مدت مشابه سال 94 رشد 2 برابری داشت.
خانپور در ادامه به بیشترین میزان واگذاری اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شهرک های کاسپین، خرمدشت و ناحیه صنعتی آوج بیشترین میزان واگذاری زمین برای احداث واحدهای تولیدی را به خود اختصاص دادند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که نزدیک به 750 واحد تولیدی بهره بردار در آنها مستقر هستند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.