به گزارش روز جمعه ایرنا، محمدرضا مردانی در جریان بازدید از ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز که در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه قزوین در حال برگزاری است،افزود: این جشنواره،یک برنامه فرهنگی بسیار ارزشمند است که به ابتکار شهرداری قزوین هر ساله اجرا می شود و سایر شهرداری های کشور نیز می توانند از آن الگوبرداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید برای معرفی این جشنواره فعالیت های گسترده ای انجام شود، اظهارکرد: این جشنواره توانسته شادی و نشاط را برای کودکان و خانواده ها در ایام نوروز فراهم کند.
رئیس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور افزود: در این جشنواره فعالیت های مناسبی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی صورت گرفته است که جای خوشحالی دارد.
وی در ادامه ویژگی مثبت این جشنواره را ایجاد فضایی مطلوب به منظور معرفی بازی های مناسب برای کودکان به خانواده ها برشمرد و گفت: حضور هنرمندان در این جشنواره و انعکاس رسانه ای آن زمینه خوبی را برای معرفی بازی های متنوع و شاد و هماهنگ با فرهنگ غنی کشورمان فراهم می سازد.
ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز تا 10 فروردین ماه از ساعت 16 تا 22 در سرای تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه دایر می باشد.
7389* 3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.