به گزارش ایرنا، فریدون همتی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز که در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه آغاز به کار کرده است، افزود: جشنواره بازی و اسباب بازی ابتکار بسیار خوبی از سوی شهرداری است که برای ششمین سال متوالی در قزوین برگزار می شود.
وی اظهار کرد: برنامه های این جشنواره پیام های آموزنده ای را به بازدیدکنندگان و مراجعان منتقل می کند که این اقدام بسیار ارزشمند است.
همتی در ادامه گفت: این جشنواره فضای بسیار خوبی دارد و خانواده ها با شور و نشاط در آن حضور دارند و همه غرفه ها و بخشها نیز خیلی فعال و پر ازدحام هستند.
وی اضافه کرد: غرفه عروسک های ملل در این جشنواره نیز جذابیت خاصی به آن بخشیده اند و هر کدام از عروسک ها بیانگر فرهنگ یک ملت هستند.
استاندار قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: این جشنواره ها می تواند به معرفی ظرفیت های استان در ابعاد فرهنگی، تاریخی و اقتصادی کمک کند و در جذب گردشگر نیز مفید باشد.
همتی در پایان از مسئولان این جشنواره که زمینه و بستر ایجاد شادی و نشاط در روزهای نخست سال جدید را برای شهروندان قزوینی و گردشگران فراهم کرده اند، قدردانی کرد.
ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز که از روز گذشته آغاز به کار کرده است، تا 10 فروردین ماه سال جاری از ساعت 16 تا 22 در سرای تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه دایر می باشد.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشاردهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.