عباس علائی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال برنامه ریزی برای افزایش تعداد ملی پوشان قزوینی در رشته های مختلف هستیم.
وی همچنین اظهار کرد: تلاش داریم تا حضور ورزشکاران قزوینی در بازی های آسیایی 2018 را افزایش داده و از چهار ورزشکار در دوره قبلی به هشت ورزشکار در دوره آتی برسانیم.
علائی مقدم در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با فعالیت های عمرانی صورت گرفته امسال سرانه فضاهای ورزشی برای هر فرد در استان به 86 سانتی متر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 202 فضای ورزشی در استان قزوین وجود دارد که 21 مورد از آنها در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده اند، یادآور شد: چهار طرح افتتاح شده در این دولت در روستاها احداث شده است.
معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: 6 طرح ورزشی دیگر نیز اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: در سال جاری 87 میلیارد ریال به بودجه ورزش استان از محل تصویب عوارض سیگار و نوشابه های گازدار افزوده شد و همچنین در صدور مجوز سمن های ورزشی با رشد چهار درصدی مواجه بودیم.
قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به محدودیت های اعتباری در بخش ورزش، ادامه داد: اعتبارات این اداره کل برای مدیریت 250 هیات ورزشی استان و شهرستان ها بسیار اندک است ولی با مدیریت منابع موفق شدیم امسال 80 مسابقه کشوری را با آورده ای در حدود هفت میلیارد ریال در استان میزبانی کنیم.
استان قزوین دارای 67 هزار ورزشکار سازمان یافته (دارای بیمه) است که به ترتیب مربوط به هیات های همگانی، فوتبال، پرورش اندام و والیبال هستند.
تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته 55 هزار نفر بود.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده:رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.