به گزارش ایرنا، مریم بیدخام پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته زن و روز مادر در شهر اسفرورین شهرستان تاکستان افزود: بانوان ما با حفظ شعائر اسلامی می توانند حضور پررنگی در عرصه های مختلف اجتماعی داشته باشند.
وی در ادامه با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: در کشورمان تولد ام ابیها روز زن و روز مادر نام گذاری شده که این موضوع نشان از اهمیت جامعه اسلامی ما به مقام و جایگاه این قشر دارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین همچنین،تقارن هفته زن با میلاد امام خمینی (ره) را یادآور نقش بنیان گذار کبیر انقلاب در بازیابی هویت زن مسلمان ایرانی یاد کرد و گفت: امام راحل به بانوان میهن ما هویتی دوباره بخشیدند و به خوبی نقش این قشر را در جامعه اسلامی تبیین کردند.
وی اظهار کرد: رویکرد هویت بخشی به زنان در جامعه اسلامی ما را می توان مرهون نگاه ویژه حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه مقام معظم رهبری به زنان دانست.
بیدخام در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید در حوزه ارتقای جایگاه زنان و توانمندسازی بانوان در تمامی عرصه های فردی،اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی گام های اثرگذاری از خود به جا گذاشته است که با دوره قبل قابل مقایسه نیست.
وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید بر این باور است که بانوان توانمند هستند و باید از ظرفیت های آنان در عرصه های مختلف اجتماعی به شکل مطلوب استفاده شود.
بیدخام در پایان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت ماه سال آینده،گفت: بانوان در این رویداد مهم و سرنوشت ساز برای کشور باید مشارکت حداکثری داشته باشند.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.