سیاووش طاهرخانی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به تجمع عده ای از شهروندان تاکستانی کنار ایستگاه راه آهن این شهر در روز گذشته، با تکذیب خبر انسداد خط آهن در این شهر که خبر آن در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر شد،افزود: عده ای از شهروندان تاکستانی برای دقایقی با حضور در مسیر خط آهن، خواستار انتقال آن شده بودند که این موضوع با بزرگ نمایی و انتشار اخبار نادرست همراه بود.
طاهرخانی اضافه کرد: برخی شهروندان تاکستانی به دلیل آنچه آلودگی های صوتی و خطرهای احتمالی قرار گیری ریل در کنار منازل مسکونی و معابر و خیابان ها عنوان می کنند، خواستار انتقال راه آهن از داخل این شهر هستند.
وی اظهار کرد: درخواست انتقال راه آهن تهران-تبریز که از وسط شهر تاکستان عبور می کند به سال های بسیار دور برمی گردد و موضوع تازه ای نیست.
وی ادامه داد:بارها این درخواست توسط مسئولان شهرستان به ویژه امام جمعه تاکستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری مطرح شده ولی تاکنون به دلیل نبود اعتبار لازم اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.
فرماندار تاکستان افزود: انتقال پنج کیلومتر خط آهن عبور کرده از داخل شهر تاکستان به اعتبار زیادی نیاز دارد که با تنگناها و کمبودهای مالی فعلا میسر نیست.
پنج کیلومتر از راه آهن تهران-تبریز از قسمت های مرکزی شهر تاکستان عبور می کند.
شهر تاکستان مرکز شهرستان تاکستان است و در 35 کیلومتری غرب مرکز استان قزوین واقع شده است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.