به گزارش ایرنا، علی پرزحمت شنبه شب در آئین افتتاح نمایشگاه فروش بهاره قزوین افزود: در این نمایشگاه ها تنها محصولات داخلی به فروش می رسند و عرضه کالاهای خارجی و قاچاق در آنها ممکن نیست و اگر نیز وجود داشته باشد، تخلف بوده و با آن برخورد می شود.
وی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره قزوین شامل انواع مواد غذایی، شوینده و پوشاک، کیف و کفش و لوازم منزل است، اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه به تنظیم بازار و تامین نیازها و مایحتاج عمومی مردم در ایام پایانی سال کمک می کند.
وی اظهار کرد: 150 مشارکت کننده در این نمایشگاه به عرضه محصولات مورد نیاز مردم می پردازند.
پرزحمت، این نمایشگاه را به لحاظ سطح کیفی محصولات عرضه شده مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کالای های عرضه شده توسط واحدهای تولیدی استان در این نمایشگاه با 10 تا 30 درصد زیر قیمت مصرف کننده مندرج بر روی کالا و همچنین اجناس عرضه شده توسط اصناف نیز با 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شوند.
این مسئول با بیان اینکه در این نمایشگاه عرضه برنج و گوشت که از مهم ترین اقلام غذایی مورد مصرف مردم است را نیز شاهد هستیم،افزود:در این نمایشگاه گوشت قرمز گرم و منجمد و مرغ گرم و منجمد با قیمت مصوب و برنج با قیمت مناسب به فروش می رسد.
وی اضافه کرد: 10 تیم بازرسی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در مدت برپایی نمایشگاه با استقرار در محل و کنترل مستمر قیمت ها و نحوه عرضه از حقوق مصرف کنندگان حمایت خواهند کرد.
پرزحمت خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه با استقرار شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات با سرعت به شکایت های مردمی در محل رسیدگی و حکم صادر می شود.
این مسئول در پایان گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از نظر قیمت و کیفیت مورد تایید سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قرار دارد و بازرسان این دستگاه با حضور تمام وقت بر نحوه فروش غرفه داران نظارت کاملی دارند.
نمایشگاه فروش بهاره قزوین تا بیست و یکم اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپا خواهد بود.
7389* 3013
خبرنگار:نسرین رحیمی**انتشار دهنده:رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.