به گزارش ایرنا فریدون همتی روز شنبه در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: چهار هزار و 815 هکتار طرح مطالعه شده از یک هفته پیش تاکنون به مرحله اجرا در نیامده و باید از جهاد کشاورزی، روسای شهرستان ها و فرمانداران استان پرسید چرا این تعداد به مرحله اجرا در نیامده است؟
وی ادامه داد: انجمن صنفی شرکت های پیمانکار و مشاور نیز قول و تعهد داده بود که اجرای کل 20 هزار هکتار آبیاری نوین را خود برعهده بگیرد اما تاکنون در این زمینه هیچ اقدام و پیشرفتی نداشته است؟
همتی با اشاره به افزایش قیمت لوله و اتصالات در پایان سال، ادامه داد: باید هرچه سریعتر ظرف سه روز آینده تکلیف چهار هزار و 815 هکتار از اراضی استان که مطالعه شده و آماده اجرای طرح هستند مشخص و با تفکیک استانی و مشارکت انجمن،سازمان جهاد کشاورزی و سازمان همیاری شهرداری ها این رقم به مرحله اجرا درآید.
استاندار ادامه داد: باید تمامی موانع پیش روی طرح های نوین آبیاری مرتفع شود و همچنین تمامی پهنه های خرد و کلان مشمول این طرح شوند.
وی با اشاره به سخنان حمید سلطانی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های پیمانکار، مبنی بر تحویل داده نشدن زمین و اعتبار لازم برای اجرای طرح ها آبیاری تحت فشار، افزود: عدم واگذاری زمین به سازمان جهاد کشاورزی استان و عدم تحویل مصالح لازم به سازمان همیاری شهرداری ها مربوط است.
6101/ 6128 *خبرنگار: هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.