به گزارش ایرنا، این جشنواره در 2 بخش مسابقه و خارج از مسابقه در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار می شود.
نمایش آثار این جشنواره در بخش فیلم در مدت برگزاری همه روزه از ساعت 14 تا 22 جریان دارد و همچنین در 2 نشست به نقد و بررسی آنها پرداخته خواهد شد.
نمایشگاه عکس این جشنواره نیز فردا شنبه در نگارخانه تماشا واقع در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد گشایش می یابد.
در بخش جنبی این جشنوارهنیز نشست های تخصصی با موضوع فیلمنامه فیلم کوتاه و فلسفه عکاسی برگزار می شود.
رئیس انجمن سینمای جوان استان قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با این جشنواره گفت: جشنواره فیلم و عکس با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و معرفی آثار برتر در زمینه های فیلم،فیلمنامه و عکس و ایجاد انگیزه برای تولید آثار فاخر در میان هنرمندان برگزار می شود.
محسن آقالر با بیان اینکه جشنواره امسال به نمایش آثار کوتاه که از سال های 93 تا 95 تولید شده اند،اختصاص یافته است، اظهار کرد: پانردهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه قزوین با بخش های فیلم کوتاه شامل داستانی،مستند،پویانمایی، تجربی و فیلمنامه برگزار می شود.
وی ادامه داد: آثار راه یافته به بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه قزوین توسط هیات داوران متشکل از طهماسب صلح جو، مسعود امینی تیرانی و مهدی قربان داوری خواهند شد.
آقالر در پایان گفت:در بخش فیلمنامه نیز سعید عقیقی، رامتین شهبازی و علی اصغری و در بخش عکس اسعد نقش بندی، مهدی مقیم نژاد و بهنام صدیقی آثار بخش مسابقه را داوری خواهند کرد.
آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس استان قزوین، سه شنبه هفدهم اسفند ماه جاری در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتسار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.