به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، سید سعید شاهرخی در همایش توجیهی و آموزشی انتخابات حراست های تابعه استانداری افزود: حراست ها مجموعه ای اثر گذار در محیط سازمان ها و دستگاه ها محسوب می شوند که جایگاه مهم و حساسی در پیگیری و تحقق برنامه های سازمانی دارند.
وی با بیان اینکه حراست ها،چشم و گوش سازمان ها به شمار می روند، اظهار کرد: فعالان این حوزه باید با شناخت جایگاهی که در آن مشغول خدمت به مردم و نظام هستند، قدر خود را بدانند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه حراست ها باید سعی کنند مثل آیینه،همه چیز را دقیق و حقیقی منعکس کنند، خاطرنشان کرد:اولین نکته در کار حراست ها باید رعایت احکام اسلامی و موازین شرعی باشد.
شاهرخی با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات در سازمان ها باید برای همه یکسان باشد،اظهار کرد: حراست ها با الگو بودن برای همکاران خود باید تلاش کنند، اعتماد کارکنان را جلب کنند.
وی اظهار کرد: امنیت شغلی همکاران در وجوه مختلف مهم ترین موضوعی است که حراست ها باید به آن توجه کنند تا کارکنان با احساس آرامش فعالیت ها و ماموریت های خود را پیگیری کنند.
شاهرخی اضافه کرد: شایسته سالاری،تکریم ارباب رجوع و خدمات صادقانه و بی منت به مردم از جمله مسائل مهمی است که حراست ها باید به آن توجه کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مردم در سال 92 اداره امور کشور را بر مبنای عقلانیت، تدبیر،امید و صداقت انتخاب کردند، اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم باید در دستور کار همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات باشد و همه باید بی طرفی کامل خود را در این رخداد حفظ کرده و از هیچ نامزدی جانبداری نکنند.
وی از تقویت وحدت و منافع ملی به عنوان یک اصل اساسی در انتخابات نام برد و تصریح کرد:امروز اولویت اول دشمنان نظام جمهوری اسلامی، ایجاد دلسردی و بدبین کردن مردم به نظام است بنابراین همه باید مراقب این دسیسه ها و توطئه ها باشیم.
شاهرخی ادامه داد: دولت در چهار سال گذشته فعالیت های زیادی انجام داده و نباید به این عملکرد که حاصل تلاش همه ارکان نظام است، خدشه ای وارد ساخت بلکه باید با بیان خدمات ارزنده دولت،امیدواری بیشتری به آینده در میان مردم ایجاد کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: همان گونه که موج حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همه را مبهوت کرد، در انتخابات پیش رو نیز مشارکت مردم در پای صندوق های باید چنین موجی را تکرار کرده و دشمنان و بدخواهان نظام را بار دیگر مایوس کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.