به گزارش ایرنا، علی پرزحمت دوشنبه شب در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره باحضور مدیر عامل نمایشگاه و هیات رئیسه اتاق اصناف درمحل نمایشگاه های دائمی استان برگزارشد،با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده جهت برپایی نمایشگاه بهاره، افزود: این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست های تنظیم بازار و تقویت جریان عرضه کالا و خدمات مصرفی، از سیزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه جاری برپا می شود.
وی اضافه کرد: از جمله دیگر اهداف این نمایشگاه را می‌توان به ایجاد فضای مناسب به ‌منظور تامین مایحتاج عمومی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضا در ایام پایانی سال اشاره کرد.
این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه کالاهایی نظیر پوشاک و کیف وکفش در 91غرفه، مواد غذایی شامل شیرینی جات،لبنیات و آجیل در 100 غرفه به عرضه کالا می پردازند و 50 غرفه نیز در فضای باز نمایشگاه انواع کالاهای موردنیاز مردم را عرضه می کنند.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین خاطرنشان کرد:حضور تولیدکنندگان جهت عرضه مستقیم کالای تولیدی خود در این نمایشگاه مورد تاکید می باشد و امسال تلاش شده است تعداد بیشتری از تولید کنندگان در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
پرزحمت تاکید کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قزوین بوده و بازرسان این دستگاه بر نحوه فروش غرفه داران نظارت خواهند داشت.
نمایشگاه های بهاره هرساله در ایام پایانی سال به منظور تسهیل در تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار و کنترل قیمت ها در شهرهای کشور برگزار می شود.
7389/ 3013
*خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.