فاطمه خمسه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم استقبال و تشییع و تدفین پیکر مطهر این دو شهید والا مقام، طی روزهای 10 و 11 اسفند ماه جاری با برپایی مراسم عزاداری با حضور هیات های مذهبی و خانواده های شهدا در این شهر برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: پیکر مطهر یکی از این شهدا با 18 سال سن در منطقه عمومی فکه و در عملیات والفجر 1 و شهید گمنام دیگر نیز با 25 سال سن در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و مربوط به عملیات خیبر توسط تیم عملیاتی تفحص کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح طی ماه های گذشته کشف شده است.
خمسه اضافه کرد: پیکرهای مطهر این دو شهید عصر چهارشنبه هفته جاری و همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س) طی مراسمی خاص و با نواخته شدن مارش نظامی وارد شهر شریفیه شده و سپس برروی دوش مردم به مسجد امام خمینی (ره) انتقال می یابند.
این عضو شورای شهر شریفیه ادامه داد: با حضور مردم شهر شریفیه چهارشنبه شب مراسم گرامیداشت در مسجد امام خمینی (ره) برگزار و روز پنجشنبه نیز ساعت 14 و 30 دقیقه تشییع و در بوستان یاس این شهر آرام خواهند گرفت.
خمسه در پایان حضور این 2 شهید گمنام به همراه سایر شهدای جنگ تحمیلی این شهر را منشاء خیر و برکات برای مردمان این منطقه دانست و یادآور شد: وجود این عزیزان بدون شک باعث سنگین تر شدن مسئولیت های مدیران در حفظ و پاسداشت مقام شامخ شهدا و نیز ارائه خدمت به مردم منطقه خواهد شد.
8054/ 6128 *خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.