به گزارش ایرنا، مسعود حق لطفی روز دوشنبه در مراسم معارفه خود، افزود: تلاش داریم سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی و وزارت راه و شهرسازی را در کمترین زمان ممکن پیاده کرده تا به اهداف عالی خود در این زمینه دست یابیم.
وی ادامه داد: هدف اصلی ما در حوزه راه، تکمیل طرح های نیمه تمام و کریدوری استان، به ویژه جاده قزوین - تنکابن، بوئین زهرا - ساوه، آوج - رزن، کمربندی آبیک و تکمیل شبکه آزاد راهی استان است.
حق لطفی یادآور شد: رایزنی های لازم به منظور رونق اقتصادی استان با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای تکمیل جاده قزوین - بوئین زهرا صورت گرفته است.
به گفته وی، تکمیل طرح های نیمه کاره راه های روستائی را مورد توجه جدی قرار می دهیم تا به سطح مطلوبی از رضایت مندی مردم در سطح استان منجر شود.
حق لطفی با اشاره به ساخت و ساز در فضاهای شهری، افزود: با توجه به دیدگاه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بازآفرینی و احیای بافت های فرسوده، یک طرح دانشگاهی در دستور کار است که امیدواریم با همکاری مدیریت بحران، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر مسئولان استان برای اجرای آن و کاهش آسیب پذیری شهر در سوانح و حوادثی مانند زلزله، اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه ما به همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سایر نهادها و سازمان ها نیازمندیم تا بتوانیم برای توسعه متوازن شهرهای خود اقدام کنیم، افزود: در این راستا باید شاهد وجود شهرهای کم ترافیک و حمل و نقل ریل محور در استان بوده و سطح توانمندی ها، برندینگ و بازآفرینی شهرها را افزایش دهیم.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های 2 ساله حامد مانی فر، مسعود حق لطفی به عنوان مدیرکل جدید راه وشهرسازی استان قزوین معرفی شد.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.