به گزارش عصر سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، در دومین جلسه هم اندیشی اعضای شورا و هسته مرکزی روابط عمومی های یان استان که در سالن مفاخر شهرداری قزوین تشکیل شد، محمدحسن ارداقیان به عنوان دبیر شورای مرکزی روابط عمومی های استان و علیرضا منجم مدیر روابط عمومی شهرداری قزوین به عنوان جانشین دبیر شورا انتخاب شدند.
در ابتدای این جلسه مواد اساسنامه شورای مرکزی روابط عمومی های استان به تصویب اعضا رسید و در پایان نیز با رای گیری مستقیم، دبیر و روسای کمیته های این شورا انتخاب شدند.
این شورا متشکل از چهار کمیته آموزش و پژوهش، ارتباطات و اطلاع رسانی، تبلیغات و انتشارات و نیز کمیته ارزیابی است و در این جلسه حمید ساوه، مدیر روابط عمومی دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) به عنوان رئیس کمیته آموزش و پژوهش، مجید بالداران مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی به عنوان رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، حسن شکیب زاده مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و انتشارات و یوسف خدایاری مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش به عنوان رئیس کمیته ارزیابی انتخاب شدند.
شورای مرکزی روابط عمومی های استان وظایفی از قبیل برنامه ریزی و آشنا سازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها با روش های نوین اطلاع رسانی، تعامل و برگزاری نشست های مشترک و اثربخش با مسئولان ارشد و مدیران دستگاه ها، همکاری و تعامل با رسانه های جمعی، برنامه ریزی و پیگیری در راستای فعال سازی و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود روابط عمومی ها، تهیه بانک اطلاعات از وضعیت موجود روابط عمومی ها، ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، برگزاری جشنواره روابط عمومی ها و تجلیل از روابط عمومی های برتر را عهده دار است.
دبیر این شورا نیز براساس اساسنامه وظایفی از قبیل جمع آوری دیدگاه ها و پیشنهادها، تهیه لیست ها و نگهداری صورت جلسات، ارسال گزارش، دعوتنامه و صورت جلسه برای اعضای شورا و پیگیری مصوبات را برعهده دارد.
با تصویب اساسنامه شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین و انتخاب دبیر و روسای کمیته ها، این شورا کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.