علی اکبر کبیری روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین اظهار داشت: گوشت مخلوط گوساله که قیمت ۷۵ هزار تومان داشت اکنون با نرخ ۷۰ هزار تومان و گوشت سردست باچربی که با قیمت ۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسید امروز با نرخ ۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ بنزین در برخی از موارد منجر به گران‌فروشی کالاها شده است، افزود: از ۵۶۷ فقره شکایت مردمی که اخیرا به واحد ستاد خبری صمت گزرش شده، ۴۹۳ مورد در خصوص گرانی کالا و ۷۴ مورد در خصوص خدمات بوده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: ۲۳۰ گزارش مردمی منجر به تشکیل پرونده شده و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.
کبیری تصریح کرد: عمده شکایات مردم در حوزه حمل و نقل بوده زیرا حمل و نقل درون شهری، تاثیر زیادی بر روی افزایش قیمت‌ها گذاشته است.

جلوی احتکار لاستیک خودرو گرفنه شود
هوشنگ محمدی سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین نیز در این نشست گفت: گشت مشترک نظارتی بر بازار، تنها مربوط تعزیرات حکومتی و صمت نمی‌شود بلکه لازم است تمام دستگاه‌های مرتبط در این گشت‌ها حضور داشته باشند.
وی با توجه به اینکه لاستیک خودرو وجود دارد اما عرضه نمی‌شود، افزود: بهتر است مدیرانی که از این موضوع مطلع هستند و از محل اختفای انبار احتکار خبر دارند ما را در جریان قرار دهند تا با افراد خاطی برخورد شود.
محمدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه لازم است میوه شب عید به موقع و با کیفیت به دست مردم برسد،اظهار داشت: اگر میوه‌ای که به دست مردم می‌رسد از کیفیت درستی برخوردار نباشد رموجب نارضایتی مردم می شود.

در این نشست مقرر شد که پایش‌هادر استان قزوین تشدید شده تا قیمت‌ها در بازار کنترل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.