مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین روز یکشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات سرمایه گذاران گلخانه با بیان اینکه ۹۱ درصد سرمایه‌گذاری‌های بلاتکلیف در استان به علت نبود صلاحیت سرمایه‌گذاران است، اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان استان در گذشته صلاحیت سرمایه‌گذاران را به درستی بررسی نکرده‌اند و این مساله مشکلاتی را امروز برای دستگاه های اجرایی و بخش های اقتصادی ایجاد کرده است.

مرتضی علیخانی در ادامه با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران با اهلیت باید همواره در دستور کار مدیران دستگاه های اقتصادی باشد، گفت: در سال رونق تولید باید قوانین بانکی برای سرمایه‌گذاری منعطف شده و به نفع تولید و اشتغال تفسیر شوند، چون در بسیاری از موارد همین تعدد قوانین موانع بسیاری را در حوزه سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

وی همچنین با اشاره به آغاز فرایند واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک گلخانه ای نودهک از سال جاری،گفت: ۷۱ هکتار از اراضی نودهک تاکستان از نظر زیرساختی تکمیل شده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران در حوزه گلخانه است.

در این نشست مشکلات ۹ سرمایه‌گذار گلخانه واقع در شهرک گلخانه‌ای ۷۱ هکتاری نودهک مورد بررسی قرار گرفت.

مقرر شد این سرمایه‌گذاران که در تحویل وثیقه‌های بانکی برای دریافت تسهیلات با مشکل و موانع مواجه شده‌اند، ظرف مدت ۱۰ روز (تا بیستم آذرماه سال جاری) سند املاک مورد نظر خودشان را برای قبول وثیقه به بانک تحویل دهند.


انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.