آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین افزود: دشمنان نظام با متوسل شدن به روش های مختلف نتوانستند کاری از پیش ببرند و تصمیم گرفتند با ایجاد فتنه به ملت ایران ضربه بزنند.

وی با اشاره به آیاتی از سوره انفال گفت: باید خود را در برابر دشمن قوی کنید و بعد از آنکه دشمنان قدرت شما را دیدند و از شما تقاضای رحم کردند دیگر کاری با آن ها نداشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه در 40سالگی انقلاب اسلامی دشمن همه توان خود را گذاشته است تا کشور را به آشوب بکشاند، یادآورشد: باید با پیمان شکنان مثل خودشان رفتار کرد تا عاجز شوند و بهراسند.

وی به گران شدن بنزین و مشکلات مردم اشاره و با تاکید براینکه مسوولان باید به فکر معیشت مردم باشند تاکید کرد: باید با رونق تولید ملی زمینه اشتغال افراد و رفع مشکلات زندگی آنان را فراهم کرد.

امام جمعه قزوین تعرض به کنسولگری ایران در نجف اشرف را بسیار ناراحت کننده دانست و گفت: اعمال داعشیان بی ثمر خواهد ماند و محبت مردم ایران و عراق نیز بیشتر خواهد شد.

به گفته ی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، دشمنان وقتی پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی را می بینند از هیچ تلاشی برای ضربه زدن مضایقه نمی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.