رئیس ستاد انتخابات استان قزوین شامگاه دوشنبه در یازدهمین جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان آوج بیان کرد: باید مدیران و مسئولان، شور انتخاباتی را در شهرها و روستاهای استان ایجاد کنند تا مردم برای حضوری پررنگ و با مشارکت حداکثری برای انتخابات آماده شوند.

منوچهر حبیبی افزود: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی یک پشتوانه است و می‌تواند نظام را بیمه کند.

وی با بیان اینکه متولدان قبل از دوم اسفند ۱۳۸۰ به عنوان رای اولی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، افزود: یکی از ضرورت‌های شرکت در انتخابات داشتن کارت ملی است و تلاش می‌شود تا زمان انتخابات روند صدور کارت ملی سرعت بیشتری بگیرد.

حبیبی گفت: مهمترین و اولویت‌دارترین کار وزارت کشور برگزاری انتخابات است و باید فضای انتخاباتی در شهرستان‌ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: پیش بینی ما برگزاری انتخابات به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی است و باید فرمانداران و بخشداران آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

این مسئول گفت:همچنین باید امکانات و تجهیزات فرمانداری‌ها به عنوان مجریان انتخابات به روز رسانی شود و طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات از ظرفیت دستگاه‌های موجود در شهرستان‌ها استفاده شود تا انتخاباتی سالم و با نظم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها موظف و مکلف هستند همراهی لازم را در برگزاری انتخابات با فرمانداران داشته باشند، افزود:به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات با هیچ کس عقد و اخوتی ندارم و با کسانی که در مسیر برگزاری انتخابات خلل وارد کنند برخورد خواهم کرد.

حبیبی افزود:هیات‌های اجرایی باید در تعامل کامل با هیات‌های نظارت باشند و امور مربوط به انتخابات را رصد و پیگیری کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.