سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این اداره کل از لحظه اجرای "طرح اصلاح نرخ بنزین" و با توجه به احتمال سوء استفاده سودجویان از این شرایط، اقدامات خود را آغاز کرد.گشت های مشترک تعزیرات حکومتی جهت رصد و پیمایش بازار روز انه برگزار می شود و تا اتخاذ تصمیم های جدید رویکرد تشدید نظارتی را ادامه خواهیم داد.

هوشنگ محمدی گفت: گشت های تعزیرات در نوبت صبح و عصر در سطح بازارهای استان حضور دارند.

وی اظهار داشت: گزارشات محدودی از افزایش قیمت کرایه آن هم مربوط به مسافرکش های شخصی رسیده که با توجه به اینکه مسافرکشی رانندگان خودروی شخصی بدون دریافت مجوز غیرقانونی است مراجع متولی باید جلوی این کار را بگیرند.

سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین افزود: از آژانس ها، اتحادیه تاکسی رانی،پایانه ها و موسسات حمل و نقل درون و برون شهری بطور منظم بازدید شده و اقدامات لازم برای جلوگیری از تخلفات احتمالی معمول می شود.

وی همچنین گفت: از آغاز طرح تاکنون به شکایات ارسالی خارج از نوبت وبا قید فوریت رسیدگی شده و در این مدت یک واحد صنفی توزیع گاز مایع به علت گران فروشی پلمپ شده است.

محمدی اظهار داشت: نظارت بر میدان میوه و تره بار و محل های عرضه و پخش کالاهای اساسی بطور ویژه در دستور کار گشت های مشترک قرار دارد.

سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین اضافه کرد: سازمان تعزیرات در هر نقطه از فرآیند عرضه کالا و خدمات به مباحث گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، قاچاق و ... ورود و با متخلفان برخورد می کند.

وی یادآور شد: متخلفان صنفی در زمانی که شاکی خصوصی وجود دارد ضمن پرداخت جریمه باید خسارت وارده به شاکی را نیز بپردازند و در صورت تشکیل پرونده تخلف طبق قانون باید ۲ تا پنج برابر آنچه که تخلف کرده اند جریمه بپردازند.در شرایط خاص و برگزاری طرح ها بنابر قانون تشدید مجازات ها علیه متخلفین اعمال می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.