اسدالله حمزه‌ای روز سه شنبه با تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: بی‌تردید هفته وحدت پیام آور صلح و دوستی برای پیروان راستین اسلام است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی عامل آرامش در  جامعه است، افزود: آنچه موجب ناامیدی دشمنان می‌شود و توطئه‌ آنان را خنثی می‌کند، تقویت همدلی و انسجام بین آحاد جامعه، اقوام و مذاهب مختلف به ویژه در عرصه انتخابات است.

دبیر ستاد انتخابات استان ادامه داد: وحدت اسلامی مهمترین عامل توانمندی و اقتدار اسلام بوده و بدون شک عزت، سربلندی و تعالی هر ملت، در انسجام و همبستگی آنها خلاصه می‌شود.  
مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش مهم اقوام و مذاهب در برنامه‌های ملی اذعان داشت: استان قزوین با وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب مختلف راه پیشرفت را طی خواهد کرد و این وحدت عاملی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در اسفندماه سال جاری خواهد بود.

دبیر کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب شورای تامین استان، اضافه کرد:تمام اقوام و مذاهب کشور با اتحاد، همدلی و با بصیرت و بینش سیاسی خود می‌توانند در تعیین سرنوشت کشور نقش مهمی را ایفا کنند و نباید از این نقش موثر خود غافل باشند.

یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.