رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مسابقات جام خوشه چین منطقه یک کشور با حضور استانهای البرز، تهران، سمنان، مازندران، گلستان، قزوین و قم به میزبانی استان البرز برگزار شد.

مجید ابوالحسنی اضافه کرد:ورزشکاران استان در ۶ رشته ورزشی این رقابت‌ها در ۲ بخش مردان و زنان حضور یافته و موفق به کسب ۲ ‌طلا، یک نقره و ۲ برنز شدند.

وی افزود:تیم منتخب استان در رشته فوتسال با ترکیب علیرضا خاکی، امیرحسین فولادی، محمدحسین شمس، ابوالفضل بهرامی گل محمدی، محمدرضا داداشی و سبحان ناصحی با مربیگری عباس ربیعی به عنوان قهرمانی دست یافت.

این مسئول ورزشی گفت: همچنین تیم استان قزوین در رشته طناب کشی متشکل از ورزشکاران روستای اک شهرستان تاکستان با ترکیب علی احمدی، احمدرضا طاهرخانی، مهدی رحیمی، محمدمهدی رحیمی منش و علیرضا فاضل با مربیگری حسین احمدی قهرمان مسابقات شد.

ابوالحسنی اضافه کرد:در رشته چوب کشی هم محمدرضا نصیری از روستای قشلاق شهرستان آبیک توانست نایب قهرمان شود و دیگر ‌ورزشکار استان به عنوان چهارمی بسنده کرد.

وی افزود: در رشته چوب کشی بانوان نیز ‌معصومه صالحی توانست به نشان نقره مسابقات ‌برسد و دیگر ورزشکار استان در این رشته عنوان چهارمی را از آن خود کرد.

این مسئول ادامه داد:در دوومیدانی استقامت نیز محمدرضا رستمی از روستای پیریوسفیان توانست گردن آویز برنز مسابقات ‌را از آن خود کند و تیم فوتسال بانوان استان نیز به عنوان چهارمی دست یابد.

ابوالحسنی گفت: بی شک یکی از قوی‌ترین و سخت‌ترین ‌مناطق‌ تقسیمی کشور در ‌مسابقات جام خوشه چین منطقه یک بود که هفت استان پرجمعیت و صاحب نام در ورزش کشور در این منطقه حضور داشتند.

رییس هیات ورزش روستایی استان در خصوص نحوه برگزاری مسابقات گفت: متاسفانه بعضا شاهد حضور ورزشکاران شهری و صاحب عنوان کشور در تیم‌های استان‌ها بودیم که این موضوع باعث تضییع حقوق ‌سایر ورزشکاران‌ روستایی شد.

ابوالحسنی با اشاره به ویژگی‌های جام خوشه چین، خاطرنشان‌ کرد: برگزاری چنین مسابقاتی باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان روستایی و شناخت استعدادهای جوانان علاقه مند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.