سعید نبیل روز سه شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا به خبرنگار ایرنا گفت:با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان، باید پیش از آنکه واحدی دچار مشکل حاد شود موارد را پیگیری کرده و موانع را تا حد ممکن رفع کنیم.

وی اضافه کرد:در این راستا یک روز در هفته به همراه عالیترین مقام اجرایی استان در میان واحدهای تولیدی حضور یافته و از نزدیک مهمترین مشکلات، دغدغه‌ها و مسایل آنها را جویا می‌شویم.

این مسئول افزود:استان قزوین از تنوع گسترده‌ای در عرصه تولید محصولات و کالاها برخوردار است و همین موضوع عزم جدی مدیران را برای حل مشکلات آنها می‌طلبد که خوشبختانه میان مسئولان استان وجود دارد.

نبیل با اشاره به مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی استان، اضافه کرد:کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، مشکل تامین مواد اولیه، فرسودگی تجهیزات و دستگاه‌ها، مشکلات مدیریتی و حقوقی و مسایل تامین اجتماعی و مالیاتی از مهمترین مشکلات صنایع استان است که باید در سال رونق تولید با نگاه ویژه برای حل و فصل آنها تلاش شود.

وی با اشاره به مشکل صادراتی برخی از واحدهای تولیدی استان، افزود: توسعه بازارهای صادراتی استان و دست‌یابی به بازار مصرف جدید نیازمند برنامه‌ریزی هوشمندانه و هدفگذاری دقیق است که باید با فعالسازی ظرفیت‌های داخلی واستفاده از توان تولیدگران و فعالان اقتصادی استان برای تحقق آن تلاش کرد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

شهرک صنعتی لیا در ۱۸ کیلومتری جاده قزوین به بویین زهرا واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.