دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه آثار منتخب این جشنواره جمعه پیش رو به مدت ۲ روز به روی صحنه می روند، گفت:۲۱ اثر نمایشی به این جشنواره ارسال شد که از این تعداد هیات انتخاب متشکل از مرتضی نجفی، علی محمد بیگی و آذر متفکر بعداز بررسی، ۱۰ اثر را در بخش مسابقه انتخاب کردند.
کیوان حبیبی  افزود: در این جشنواره نمایش های "چیزهایی که باختیم "به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی شهرتی، "اگر شبی از شبهای طهران مسافری" به نویسندگی علی شمس و کارگردانی کمال زارعی، "خوابگرد" به نویسندگی نوید ایزدیار و کارگردانی امیر کلهری پور، "خداحافظی طولانی" به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی هادی حسین لو ،"روشنک" به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی، "امتداد یک سکوت" به نویسندگی سارا الهیان و کارگردانی میثم ملازینل به روی صحنه خواهد رفت.
وی اظهار داشت: همچنین نمایش های "خانه" به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی مرتضی نادی فر، "کورگم ها" به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی سعید شیخی، "شیحه های طلایی باغچه خانه ما" به نویسندگی و کارگردانی رضا قدیانی، "مرثیه باد" به نویسندگی مهدی نصیری و کارگردانی محمدرضا کشتکار به روی صحنه می روند.
حبیبی ادامه داد: در بخش جنبی این جشنواره نیز نمایش محیطی "چهار پاره" به نویسندگی و کارگردانی محدثه اردکانی و نمایش "معرکه در معرکه" به نویسندگی داود میرباقری و کارگردانی علیرضا رحمانی ۲ اثری هستند که به این جشنواره معرفی شدند.
بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قزوین ۲۴ الی ۲۶ آبان ماه ۹۸ در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی ره) و سالن آمفی تئاتر کتابخانه علامه رفیعی برگزار خواهد شد و دوشنبه ۲۷ آبانماه ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی(ره) اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.