ناصر شفیع آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کل تعهد اشتغال استان در سال جاری به جز از بخش مسکن ۱۶ هزار و ۳۷۵ فرصت شغلی است.

وی با اشاره به اشتغال ایجاد شده به تفکیک شهرستان‌های استان، اضافه کرد:در شهرستان قزوین برای ۲ هزار و ۸۶۷ نفر معادل ۵۱.۵۶ درصد تعهد شهرستان، در تاکستان برای ۲ هزار و ۱۴ نفر معادل ۶۸.۵۳ درصد، در بویین زهرا برای هزار و ۸۹۳ نفر معادل ۷۳.۳ درصد، در آبیک برای هزار و ۳۰۶ تن معادل ۵۹.۵ درصد، در البرز برای هزار و ۶۵۵ نفر معادل ۷۷.۵۹ درصد و در آوج برای هزار و ۶۵۹ نفر معادل ۶۹.۱ درصد تعهد شهرستان اشتغالزایی شده است.

این مسئول گفت:این فرصت‌های شغلی به همت دستگاه‌های دهگانه شامل اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی، جهاد دانشگاهی، علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت گاز، صندوق کارآفرینی امید، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و صنایع دستی و اقتصاد و دارایی ایجاد شده اند.

وی ضمن قدردانی از همکاری مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران شهرستان‌ها برای تحقق تعهد اشتغال استان، گفت:دبیرخانه کارگروه اشتغال استان صحت و سلامت آمار ارایه شده از سوی دستگاه‌ها را پیگیری و آنها را مورد راستی آزمایی قرار خواهد داد.

استان قزوین در سال گذشته ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی را تعهد کرده بود که به همت دستگاه‌های اجرایی تحقق یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.