منوچهر حبیبی روز شنبه در دیدار با فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و معاونین و مدیران این سازمان افزود: جهاد کشاورزی از جمله دستگاه هایی است که تمام امور آن بدون  هیچ مشکلی انجام شده و جزو دستگاه های اجرایی بوده که کمترین حاشیه را داشته است.

وی با بیان اینکه مسئولان جهاد کشاورزی قزوین به ویژه ریاست این دستگاه که نخستین بانوی مدیر در سطح ادارات کل استانی این وزراتخانه است، عملکرد بسیار خوبی در پیشبرد اهداف توسعه ای این بخش داشته اند،اظهار داشت : بانوان نشان دادند که می توانند با در دست گرفتن مسوولیت های بزرگ کار های خوبی انجام دهند.

حبیبی تصریح کرد: کشاورزی استان قزوین بستر مستعدی برای تولید دارد بنابراین باید با همکاری  مضاعف نسبت به حل مشکلات کشاورزان و رشد تولیدات این بخش اقدام کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با مدیریت های مناسبی که زمینه مبارزه با سن غلات و مگس زیتون و ... انجام شده روند تولید محصولات کشاورزی در استان رشد داشته است.

به گفته حبیبی در ۲ حوزه طرح سامانه های نوین آبیاری و توسعه گلخانه کارهای خوب و بدون حاشیه در استان انجام شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین نیز در این دیدار با قدر دانی از همکاری و مساعدت دکتر حبیبی در دوران مسولیت معاونت اقتصادی استانداری قزوین از همراهی و پشتیبانی وی در پیشبرد اهداف توسعه ای بخش قدردانی کرد.

فاطمه خمسه گفت: جهاد کشاورزی در زمینه تامین امنیت غذایی و توسعه استان پیشگام است و این پیشگامی حاصل توجه و حمایت کلیه دستگاههای اجرایی بویژه استانداری است.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی و ۸۰ هزار بهره بردار است.

به گفته مسئولان این بخش، قزوین با وجود داشتن کمتر از یک درصد مساحت کشور پنج درصد محصولات کشاورزی ایران را تولید می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.