حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز پنجشنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی استان قزوین، افزود: کارگروه ویژه فضای مجازی با پیشنهاد اعضای ستاد در ایام منتهی به انتخابات تشکیل خواهد شد تا به تخلفات این حوزه با جدیت ورود کرده و جلوی آنها را بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی گفت: به تمام مسئولان متذکر می‌شویم از اعمال نظرات جانبدارانه در حیطه وظایف خود به گونه‌ای که سبب حمایت از نامزد یا طیف خاصی حتی به صورت ضمنی شود جداً خودداری نمایند.

وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تضمین سلامت آن، صدای واحد مسئولان قضایی، امنیتی، نظارتی و اجرایی استان است و این ادبیات واحد و همزبانی و همدلی مدیران نتایج مثبتی را برای مردم در پی خواهد داشت.

 قدرتی متذکر شد: باید تلاش کنیم تا با انتخاب مردم بهترین‌ها به مجلس راه پیدا کنند که این حق مردم است و ما مسئولان وظیفه داریم با تضمین سلامت کلیه مراحل انتخابات، حضور همه اشخاص حتی دارای حداقل نمره صلاحیت را در رقابت انتخاباتی فراهم کنیم.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در خصوص بهره برداری از اموال بیت المال گفت: هیچ شخص یا نهادی مجاز نیست به نفع نامزد یا نامزدهای خاص از اموال و امکانات بیت المال بهره ببرد.

محمد قاسمی در خصوص نقش فضای مجازی افزود: این فضا،  قوی‌ترین حریف در مقابل سلامت انتخابات است که با رصد آن می‌توان این تهدید را به فرصتی جهت رشد شور و هیجان انتخاباتی برای مردم مبدل کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.