در این جلسه، نمایندگان مردم در پارلمان محلی قزوین در خصوص لایحه واگذاری ۵۱ باب مغازه واقع در بازار مبل که سرقفلی آنها واگذار شده است، بحث و بررسی کردند.

چگونگی گشایش معبر و واگذاری آن به مالکان و نحوه قیمت گذاری آنها از جمله مباحث اعضای شورای اسلامی شهر قزوین درخصوص این لایحه بود.

همچنین در ادامه مقرر شد یک هیات سه نفره، قیمت کارشناسی مقطوع را برای مزایده ۵۱ باب مغازه واقع در بازار مبل تعیین کنند و گشایش معبر با خود ملک تجمیع شود.

واگذاری ۶۶ متر نهر متروکه در خیابان پادگان با قیمت مناسب کارشناسی به مغازه‌های موجود که سرقفلی آن واگذار شده از دیگر لوایح مورد بررسی در این جلسه بود.

همچنین در ادامه این نشست، درخصوص لایحه شهرداری پیرامون تغییر سند جانمایی و حدود اربعه یک ملک در خیابان نوروزیان تصمیم گیری و مقرر شد مالک حق و حقوق شهرداری را پرداخت کند.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از محمد حسن ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین و جمعی از همکاران این سازمان برای مدیریت و پشتیبانی ناوگان حمل و نقل کشوری در خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.