هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به مناسبت روز فرهنگ عمومی با بیان اینکه انقلاب ما فرهنگی است و عنصر فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است ، افزود: فرهنگ و دانش دو بال مهم توسعه هر کشوری هستند که باید این دو مقوله مهم را تقویت کنیم.
وی با اشاره به اینکه جامعه ای که از فرهنگ و دانش کافی برخورد نباشد نمی تواند به توسعه برسد، یادآورشد: رهبر فرزانه انقلاب هم بیشترین تاکید را به فرهنگ و دانش دارند که جدای ناپذیر هستند.
جمالی پور با تاکید بر شناسایی ناهنجاری‌های اجتماعی و تلاش برای رفع این موانع، خواستار ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی در جامعه شد و بر ضرورت شناسایی آسیب های اجتماعی با هدف کاهش ناهنجاریهای اجتماعی تاکید کرد.

وی افزود: تقویت ارزش های اخلاقی در جامعه جلوی فساد را گرفته و از گسترش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی پیشگیری خواهد کرد.

استاندار قزوین خواستار جلوگیری از موازی کاری دستگاههای فرهنگی شد و بابیان اینکه خسارت در حوزه فرهنگ جبران ناپذیر است گفت: امروز دشمن بدنبال تغییر ذائقه های فرهنگی در جامعه است.

وی یادآورشد:  موازی کاری دستگاههای اجرایی، هدر رفتن وقت و تحمیل هزینه ها بدون هیچگونه نتیجه و پیشرفتی برای کشور است.

جمالی پور به شکل گیری تضاد و تقابل در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر مثلا مساجد به رویکرد واقعی شان روی بیاورند، زمینه کاهش ناهنجاری‌ها و تقویت ارزش‌ها فراهم خواهد شد.

به گفته استاندار قزوین هم اکنون بزرگترین آسیب جامعه سیاست زدگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.