معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی قزوین افزود: به مدیرکل راه و شهرسازی قزوین توصیه می‌کنم که به‌جای استفاده از مدیران غیربومی در مدیریت اداره کل به افراد بومی توجه کند
مهدی عبوری افزود: باید شایسته گزینی، توجه به معیشت پرسنل، تعامل با استانداری و نهادهای ناظر در دستور کار مدیرکل راه و شهرسازی قرار گیرد و باید بدانیم که سرمایه انسانی مهم‌ترین داشته های یک جامعه است.

وی اظهار داشت: ادارات ما جوابگوی پذیرش نیروی جدید نیست، اما استانی با ظرفیت قزوین که از مواهب اقتصادی و نیروی انسانی برخوردار است نباید آمار بیکاری بالایی داشته باشد و لازم است که این اداره کل برنامه ای برای کاهش بیکاری به دستگاه‌های دیگر ارائه کند.
عبوری به موضوع میراث فرهنگی استان پرداخت و گفت: متاسفانه از ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار باغستان سنتی استان قزوین فقط ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار باقی مانده که این اتفاق ناگوار به اداره راه و شهرسازی باز می گردد.
این مسوول تصریح کرد: اعتقاد دارم برای کارهای زیربنایی، نباید محیط زیست را از بین ببریم و اگر پیوست محیط زیستی در طرح‌های ما رعایت نمی‌شود تخلف بوده و نباید اجازه دهیم که متن بر حاشیه غلبه کند.
عبوری در ادامه سخنان خود در خصوص مهمترین طرح‌های استان قزوین تشریح کرد: با توجه به مرکزیت استان و بزرگراه چهاربانده کریدور شمال به جنوب، به زودی شاهد دوخطه شدن راه آهن قزوین زنجان خواهیم بود تا حمل و نقل ریلی توسعه یابد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی همچنین به ایجاد مرکز رفاهی و درمانی در کنار نزدیک ترین ایستگاه قدیمی کشور اشاره کرد و گفت: اتان قزوین در طرح‌های راه و شهرسازی همواره پایلوت مناسبی در حوزه حمل و نقل بوده و این مهم باید همواره توسعه یابد.
عبوری مهمترین طرح دولت را ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن عنوان کرد و گفت: سهم استان قزوین از این طرح عظیم ۱۸۰ هزار واحد است که شناسایی آن باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.
وی به طرح ابرار در کشور اشاره کرد و یادآور شد: اقدام برای اصلاح راه های روستایی (ابرار) باید با جدیت پیگیری شده و در این راه با بکارگیری از ماشین آلات سایر دستگاه ها اقدام کرد.

در این مراسم از خدمات آقای مسعود حق لطفی تقدیر و آقای ابراهیم مبارک قدم به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.