معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی قزوین که با حضور مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: به دور از حاشیه‌ و نگرانی‌ها باید تلاش کنیم تا سطح رضایتمندی در بین مردم افزایش یابد.
علی فرخ زاد افزود: برای پاسخگویی به مطالبات مردمی باید بررسی کارشناسی و نشست‌های متعدد در این حوزه صورت پذیرد که این مهم نیازمند سیاست‌گذاری ویژه از سوی وزارت راه و شهرسازی است.
وی با بیان اینکه مساحت برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در قزوین به هکتار رسیده است، اظهار داشت: حدود تخلفات ساخت و ساز را ۶۰۰ متر تعیین کرده‌ایم درحالی که تخلفات این استان در حد ۵۰ تا ۶۰ متر است و این قوانین باید اصلاح شود.
فرخ زاد همچنین تاکید کرد ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرهای قزوین نیازمند سیاستگذاری است تا تخلفات کاهش یابد، البته در این رابطه اقداماتی در استان صورت گرفته است و توانستیم با برخی تغییرات در کمیسیون ماده پنج میزان بار جرائم تخلفات ساختمانی را کاهش دهیم.
این مسئول به وجود ۴۵ تعاونی مسکن در قزوین اشاره کرد و گفت: این تعاونی‌ها بابت تملکاتی که در سال‌های گذشته داشته‌اند اکنون مشکلاتی دارند که باید با انجام نشست‌ها و گفت‌وگو نتایج مثبت و راهگشایی حاصل کرد.
فرخ زاد یادآور شد: توجه به نیروی انسانی، شایسته سالاری و توجه به مطالبات کارمندان می‌تواند در بهبود راندمان مجموعه منجر شده و سطع رضایت عمومی را افزایش دهد که این مهم باید مورد توجه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

خبر در حال تکمیل شدن است


انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.