آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدار رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، افزود: باید تلاش کنیم تا با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و نیروهای جوان، متخصص و با انگیزه به توسعه و پیشرفت پایدار در بخش‌های مختلف برسیم و هیچگاه نگاهمان به آمریکا و غرب نباشد.

وی یادآورشد: مسوولان نباید حل مشکلات کشور را در مذاکره با آمریکا بدانند چرا که همه دیدند که آنها هیچگاه بر عهد و پیمان خود استوار نبوده و هیچ خیری برای ملت ایران اسلامی نمی‌خواهند.

آیت الله عابدینی افزود: رهبر فرزانه انقلاب بارها فرموده‌اند که مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای ندارد و همه باید به این اصل مهم توجه کنند تا کشور دچار خسارت نشود.

امام جمعه قزوین باتاکید براینکه مقام معظم رهبری ارزش و جایگاه ویژه‌ای برای دانش آموزان قائل هستند ، گفت: معظم له  این قشر جامعه را همانند اساتید و مدرسین دانشگاه خطاب می‌کنند که گویای اثرگذاری دانش آموزان در جامعه است.

وی به حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اشاره کرد و افزود: پیام این حضور دشمن ستیزی، وحدت، پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله عابدینی گفت: در ۱۳ آبان سه نسل متفاوت با یکدیگر تجمیع می‌شوند که نشان دهنده نقش همه اقشار در وقایع مهم این روز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.