سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) روز دوشنبه و در حاشیه مراسم ۱۳ آبان به خبرنگار ایرنا گفت: حضور جوانان و نوجوان در کنار نسل اول انقلاب بیانگر آن است که هیچ شکافی در جامعه ایجاد نشده و همانگونه که نسل اول انقلاب آمریکا را دشمن خود می‌داند نسل فعلی نیز این پیام را به درستی درک کرده و با آگاهی در راهپیمایی‌ها حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در مناسبت‌هایی مانند ۱۳ آبان نشان می‌دهد که آنان به درستی دشمن را شناخته و بصیرت بالایی نسبت به توطئه‌های آنان دارد، تصریح کرد: امروز مردم با شوری انقلابی در میدان عمل حاضر شده و بار دیگر نشان دادند که پای نظام و انقلاب ایستاده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

سردار شاهرخی به حضور افتخارآفرین دانش آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اشاره و افزود: هرچند این حضور سبب ناامید شدن دشمنان می‌شود و یک عامل بازدارنده و تعیین کننده در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود اما آنان از کینه خود نسبت به مردم ما هیچگاه دست نمی‌کشند.

مسئولان نگاه خود را به آرمان‌های انقلاب بازخوانی کنند

سرهنگ پاسدار محسن شیخ‌حسنی فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، اظهار داشت: مردم پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی همچنان پای نظام ایستاده و از ولایت فقیه پشتیبانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم درس‌های فراوانی به دشمنان می‌دهد، گفت: دشمنان باید بدانند مردم ایران اسلامی پس از ۴۰ سال همچنان پای آرمان‌های انقلاب خود ایستاده‌ و از حمایت ولایت فقیه نیز دست بر نمی‌دارند.

سرهنگ شیخ‌حسنی تصریح کرد: مسئولان نیز باید نگاه خود را به آرمان‌های انقلاب بازخوانی کرده و از ظرفیت مردم برای حل مشکلات داخلی استفاده کنند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان بخش عمده‌ای از حاضران راهپیمایی امروز را تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: این افراد با اینکه امام راحل و شهدا را ندیده‌اند اما هنوز در راه انقلاب گام برمی‌دارند و به همین سبب دشمن باید بداند اگر بخواهد در مقابل ملت ایران مقاومت کند باز هم شکست می‌خورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.